Hledáme asistentku obchodního oddělení (vhodné i pro absolventy)

Chtěli bychom přivítat pracovitého, samostatného člověka, který dokáže převzít zodpovědnost za administrativu a chod kanceláře ve spol.Smart-CON s.r.o. a bude schopný samostatně plnit stanovené povinnosti a úkoly.
Jaké úkoly budou Vaší každodenní záležitostí?

  • fakturace (přijaté, vydané faktury, pokladna)
  • skladové hospodářství (pohyby skladových zásob, reporting)
  • správa pohledávek (kontrola splatnosti faktur + upomínky)
  • komunikace se zákazníky
  • administrativní činnost (příprava podkladů pro hlavní účetní, zakládání smluv, objednání benefitů)
  • organizační činnost (školení, eventy, schůzky se zákazníky, služební cesty, zajištění chodu kanceláře, kontrola platnosti interních směrnic)
  • Používané programy: Pohoda, MS Office, CRM

Pro tuto práci potřebujete:

  • SŠ ekonomického směru
  • komunikativnost a slušné vystupování
  • selský rozum 🙂
  • znalost MS Office (zejména Excel) na dobré úrovni
  • samostatnost, odpovědnost, preciznost
  • systematičnost
  • znalost účetního SW Pohoda výhodou
  • znalost s fungování skladového hospodářství výhodou

Co Vám můžeme nabídnout?

  • příjemné a moderní prostředí v dynamickém oboru telekomunikací
  • skvěle dostupná lokalita Praha 4 Chodov
  • pružnou pracovní dobu
  • telefon + SIM (i pro soukromé hovory)
  • notebook
  • stravenky v hodnotě 118,- Kč / den
  • 5 týdnů dovolené
  • zajímavé platové ohodnocení s variabilní složkou mzdy

Informace o pozici:

  • Místo pracoviště: Roztylská 1860/1, 149 00 Praha 4 – Chodov
  • Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
  • Typ smluvního vztahu: Zaměstnanecká smlouva na dobu neurčitou

Tento web používá k poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.